اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

تولد 24 سالگی

باید بگم

تولد امسالم از اون تولداس که

اصلا خاطره انگیز نیست

مطمئنا سالای بعد هیچیش یادم نمیمونه

جز این دل گرفتگی که از صبح تو دلمه

امروزم 1روزی بود که سرتاسرش

دل من بیقرار بود

بیقراره بیقرار

و کسیم نبود ارومش کنه

عصر نازی اومد خونمون

واسم 1سفال کار دست اورده

با3تا رز آبی خوشمل

اما حتی اومدنه نازیم اروم نکرد ای دلو

بیخیال

چند ساعت دیگه 20 مرداده لعنتیم تموم میشه

و میره پی کارش

و من پا میزارم تو 25 سالگی

هیچ بعید نیست سال دیگه همین موقع هم من تو جایگاهی که الان هستم باشم

هیچ چیز از این دنیا و صاحبش بعید نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد